Hogyan tudok fizetni?
-
BANKKÁRTYÁS FIZETÉS OTP SIMPLEPAY-EL
-
Webáruházunkban Visa, Visa Electron, Maestro és MasterCard bankkártyákkal tudsz fizetni az OTP rendszerén keresztül.Tranzakciód az OTP Bank Nyrt. nemzetközileg elismert, biztonságos, minden szükséges hitelesítéssel ellátott fizetési rendszerén keresztül valósul meg.
-
-
KÉSZPÉNZES VAGY KÁRTYÁS FIZETÉS FUTÁRNAK (UTÁNVÉT)
-
Kiszállításkor egy olyan elismervényt kapsz majd, amely egyszerre igazolja a csomag átvételét és a fizetés tényét.
-
Tudok nálatok személyesen is vásárolni?
Természetesen igen! Üzletünkben előrendelés nélkül is tudsz vásárolni
1047 Budapes Károlyi István u. 10. 20. épület. Gyere be hozzánk hétköznap 9 – 17 h között és segítünk a választásban!
Ami a webshopon készleten van, azt személyesen is meg tudod venni.
Nincs különbség webshop és bolti ár között. Várunk szeretettel!
Hétvégén zárva vagyunk!
Személyes átvétel esetén készpénzben vagy kártyával tudsz fizetni a helyszínen.
Mennyibe kerül a szállítás?
A házhozszállítás díja GLS futárszolgálattal, vagy automatába: 1.590 Ft (tart. Áfa)
A szállítás 50.000 Ft feletti rendelés esetén INGYENES!
Mikor kapom kézhez a csomagom?
Csomagod házhozszállítás esetén a sikeres rendelés leadását követő 1-3 munkanapon belül kerül kiszállításra.
Termékeinket a GLS Futárszolgálat juttatja el hozzád, vagy rendelhetsz kényelmesen GLS csomagautomatába is.
Bárhova tudok tőletek rendelni?
Magyarország egész területén belül vállalunk kiszállítást.
A csomag kiszállítását kérheted otthonra vagy munkahelyedre is, a lényeg, hogy munkanapokon 9.00 és 17.00 óra között kell a megadott címen tartózkodnod.
Átveheti-e más is a csomagomat házhozszállításkor?
Persze, rendeléskor megadhatod a kiszállítással kapcsolatos részleteket a megjegyzés rovatban (pl. kapucsengő, porta, megbízott, cégnév stb).
Ügyelj arra, hogy a megbízottad rendelkezésére álljon a számla kiegyenlítéséhez szükséges pénzösszeg a futár érkezésekor.
Elakadt a csomagom! Kihez forduljak?
Amennyiben bármilyen problémába ütközöl a szállítással kapcsolatban, kérjük érdeklődj szerződött logisztikai partnerünk, a GLS weboldalán, ahol az általunk küldött visszaigazoló levélben szereplő nyomonkövetési kód segítségével kaphatsz részletes információkat.
Többször próbált elérni a futár, de sosem sikerült megtalálnia. Félek, hogy nem kapom meg időben a csomagom. Mitévő legyek?
A futár összesen 2 alkalommal próbálja meg kikézbesíteni megrendelt csomagodat.
Ilyen esetben, keresd a GLS ügyfélszolgálatát, akik készségesen állnak segítségedre egy számodra megfelelő időpont egyeztetésében.